Офіційний сайт міста Ізюм

План заходів
Туристичні маршрути м. Ізюм
Урядові портали

01-president02-uryadoviy03-verhovna04-kharkivska05-kharkivska06-dergavniy07-kharkivskiy

39 переглядiв

Оголошення про проведення конкурсу

Додаток 1

до розпорядження Ізюмського міського голови

від 10.11.2016 р. №752

 

 

Оголошення про проведення конкурсу

 

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста — реєстратора відділу містобудування, архітектури і архітектурно-будівельного контролю апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища освіта будівельного спрямування з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менш як 3 роки, або у сфері містобудування, будівництва та архітектури не менш як 5 років, знання нормативних документів, що стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, знання основ державного управління та права, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок:

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

 

 

 

Додаток 2

до розпорядження Ізюмського міського голови

від 10.11.2016 р. №752

 

 

Оголошення про проведення конкурсу

 

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста — реєстратора відділу містобудування, архітектури і архітектурно-будівельного контролю апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менш як 3 роки або в інших сферах за фахом не менш як 5 років, знання нормативних документів, що стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, знання основ державного управління та права, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок:

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.