Офіційний сайт міста Ізюм

317 переглядiв

Брифінг заступника Ізюмського міського голови К. Петрова про результати аудиторського звіту в місті Ізюм

 

27536740_921327344699929_1538354682_o

Шановні ізюмчани!

Наприкінці 2017 року Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України було проведено плановий державний фінансовий аудит виконання бюджету м. Ізюму за період з 01 квітня 2014 року по 01 серпня 2017 року.

Тобто дана перевірка органів місцевого самоврядування охоплювала роботу Ізюмської міської ради двох скликань – шостого і сьомого.

В першу чергу аудит стосувався таких сфер, як: бюджет міста, земельні ресурси, комунальне майно та інші активи громади, а також надавалася оцінка діяльності виконавчих органів місцевої влади, управлінь Ізюмської міської ради, комунальних підприємств та установ міста.

Результати проведеного аудиту дозволили оцінити показники місцевого бюджету у динаміці, визначити характер причин, що впливають на ефективність виконання бюджетного процесу, встановити втрати та ймовірні джерела додаткових надходжень фінансових ресурсів до бюджету м. Ізюму.

З повним звітом перевірки кожен бажаючий може ознайомитися на офіційному сайті Державної аудиторської служби України, а я хотів би зараз зупинитися на його основних аспектах та прокоментувати їх.

Так, згідно аудиторського звіту ймовірними джерелами резервів надходжень фінансових ресурсів до бюджету м. Ізюму в розрахунковій сумі  5,5 млн. грн. є використання вільних нежитлових приміщень та земельних ділянок, які потенційно могли бути одночасно передані в оренду.

Я думаю, що всім зрозуміло, що наразі немає можливості це зробити, оскільки в Ізюмі на ринку нерухомості вже багато років немає попиту на ті вільні приміщення, що знаходяться в комунальній власності.

Але я хочу звернути Вашу увагу на те, що міська влада приділяє цьому питанню значну увагу та постійно шукає потенційних орендарів, а повний перелік всіх об’єктів нерухомості для можливої передачі в оренду розміщений на офіційному сайті міста Ізюм. Більш детальну інформацію з цього приводу можна отримати в управлінні житлово-комунального господарства Ізюмської міської ради.

Також в аудиторському звіті зазначається про, так зване, неефективне використання коштів, яке за три роки в розрахунковій сумі склало практично 4 млн. грн.

До цих коштів, наприклад, відноситься здійснення фінансування програм з міського бюджету на потреби правоохоронних органів для забезпечення ними правопорядку та профілактики злочинності в нашому місті.

На думку аудиторів, таке використання бюджетних коштів є неефективним, хоча я впевнений, що кожен ізюмчанин розуміє важливість надання фінансової підтримки нашим правоохоронним органам для їхнього нормального функціонування.

Для цього міська влада спеціально підготувала відповідну програму за допомогою якої, всіляко сприяє правоохоронним органам у ефективному несені ними служби на території нашого міста.

Основним же аспектом звіту є, так звані, втрати, які в розрахунковій сумі за три роки склали 2,8 млн. грн.

Наведу приклади:

  • Недостатньо ефективна претензійно-позовна робота колишнім відділом освіти Ізюмської міської ради протягом попередніх років стосовно здачі в оренду нежитлового приміщення за адресою Сумська, 8.
  • В 2014-2015 роках проведено заходів, які не були передбачені міськими програми.
  • Окрім того, в минулих роках зовсім не велася робота із замовниками будівництва, які вводили нерухомість в експлуатацію до 2014 року та не оплачували пайових внесків, але на сьогодні ця ситуація виправлена – створена і працює спеціальна комісія по збиткам і всі втрати коштів громади поступово відшкодовуються боржниками.
  • КП «Комбінат комунальних підприємств» не перераховує до міського бюджету фактично одержану орендну плату за майно, яке передавалось в оренду. Це було зумовлено тим, що це КП вже багато років є боржником і його рахунки арештовані. В зв’язку з цим, будь-які перерахування були просто не можливі.
  • Також бюджетом було недоотримано коштів у зв’язку з передачею комунального майна громади в оренду за зниженими ставками, але це стосувалося тільки тих об’єктів нерухомості, які надавалися в оренду державним органам влади, що знаходяться в нашому місті і забезпечують виконання державної політики в нашому регіоні, а також надають державні послуги ізюмчанам. Це, наприклад, такі установи, як: Укрпошта, Державна фіскальна служба, Ізюмська районна державна адміністрація та її структурні підрозділи тощо.
  • Значні втрати бюджету стосувалися того, що виконавчий комітет Ізюмської міської ради вимушений був виконувати рішення суду щодо незаконного звільнення колишнього заступника Ізюмського міського голови громадянина Шевченка в 2008 році.

Це яскравий приклад того, як ми з Вами вимушені виправляти помилки, які нам дісталися у спадок.

Однак ми вдячні працівникам Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України, які професійно провели перевірку органів місцевого самоврядування нашого міста.

До того ж міська влада всіляко сприяла і допомагала аудиторам під час їхньої роботи, оскільки ми самі зацікавлені в такого роду перевірках, оскільки вони надали нам якісні пропозиції для уникнення в майбутньому бюджетних втрат, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів в Ізюмі.

Авжеж всі ці пропозиції нами повністю враховані, а деякі незначні порушення виявлені під час аудиту нами одразу ж виправлялися.

Наразі вже прийнято відповідне рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради, в якому встановленні чіткі терміни і визначені відповідальні виконавці за дотриманням всіх пропозицій наданих аудиторами під час перевірки.

На останок, я хочу зазначити, що в цілому за результатами аудиторського звіту робота міської влади отримала позитивну оцінку, окрім деяких випадків, які в більшій мірі стосувалися періоду 2014-2015 років.

Дякую за увагу!