Офіційний сайт міста Ізюм

43 переглядiв

 Ізюмське об’єднане управління Пенсійного фонду України надає роз’яснення деяких питань при зверненні осіб за призначенням субсидії

1-8-450x300

1.У разі звернення застрахованою особою, в тому числі фізичної особи – підприємця, за інформацією про сплачені за неї/нею суми єдиного внеску необхідно:

– звернутись до найближчого управління Пенсійного фонду України (м.Ізюм, пр-т Незалежності, буд. 2; м. Барвінкове вул. Першотравнева, буд. 16; смт. Борова, вул. Миру, буд. 9);

– пред’явити паспорт (інший документ, що засвідчує особу), документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта або свідоцтва про загальнообов’язкове соціальне страхування;

– отримати довідку за формою ОК-5 (ОК-7).

2.У разі звернення особи, яка не є застрахованою особою в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування (не була застрахованою особою у періоди січень-вересень):

– особа має право укласти договір про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – договір про добровільну участь) в тому числі із одноразовою сплатою єдиного внеску за попередні періоди. Для цього необхідно звернутись до Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), з якою особа може укласти договір про добровільну участь за адресою: м.Ізюм, вул. Покровська, 32; м. Барвінкове, вул. Першотравнева, 8; смт Борова, вул. Центральна, 1.

Також особа має можливість укласти договір про добровільну участь за будь – які місяці в періоді (січень-вересень), в яких вона не підлягала загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню. При цьому розмір мінімального страхового внеску на дату звернення (сума сплаченого єдиного внеску за кожен місяць не може бути меншою за мінімальний страховий внесок на дату укладення договору, помножений на коефіцієнт 2        (3723 грн. х 22% х 2 = 1638,12 грн).

Адреси інформаційних ресурсів, на яких можливо роздрукувати форму договору про добровільну участь : ДФС –  sfs.gov.ua    Верховна Рада України – rada.gov.ua.

3.У разі звернення особи, яка є застрахованою особою у т. ч. підприємцем, та за яку не сплачено (яка не сплатила) єдиний внесок або сплачено (сплатила) у розмірі менше мінімального розміру страхового внеску за окремі періоди:

– особа має можливість отримати в органах Пенсійного фонду України інформацію з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про несплату платежів за відповідні періоди, а також про неврахування цих періодів до страхового стажу;

– фізичній особі-підприємцю необхідно погасити борг зі сплати єдиного внеску на рахунки відповідних органів ДФС;

– особа має право вимагати від страхувальника (якщо особа – найманий працівник) сплати страхових внесків, у тому числі в судовому порядку (пункт 3 частини першої статті 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування).

Кожна застрахована особа має можливість зареєструватись на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, здійснити  підключення до послуги СМС – інформування, після чого щомісяця буде отримувати СМС – повідомлення про сплату/несплату роботодавцем єдиного внеску та зарахування/незарахування відповідного періоду до страхового стажу. Для цього необхідно звернутись до органу Пенсійного фонду України за належністю.

  

Ізюмське об’єднане управління Пенсійного фонду України Харківської області повідомляє, що на інформаційній сторінці  веб-порталу Пенсійного фонду України у новинах розміщено матеріал про створений кабінет страхувальника (роботодавця) на веб-порталі електронних послуг

 

Як страхувальнику отримати довідку з QR-кодом

І. Для замовлення довідки:

  1. Увійдіть на Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України як юридична особа за допомогою електронного цифрового підпису.
  2. В лівому боковому меню в розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть пункт «Запит на отримання електронних документів». Відкриється          електронний бланк замовлення.
  3. Виберіть потрібний тип довідки: «Довідка про трудовий та страховий стаж» або «Довідка ОК-7».
  4. Внесіть дані особи, щодо якої буде формуватись довідка (поля, позначені *, є обов’язковими для заповнення).
  5. Внесіть дані страхувальника та підпишіть звернення ЕЦП.
  6. Натисніть кнопку «Відправити до ПФУ».

ІІ. Для отримання довідки:

  1. Перейдіть до розділу «Звернення» у лівому боковому меню.
  2. Якщо запит виконано, це прописується в пункті «Статус звернення».
  3. Оберіть потрібне виконане звернення із переліку.
  4. Натисніть на нього.
  5. Для збереження документів в електронному вигляді в пункті «Документи

         відповіді» оберіть потрібний файл та завантажте замовлений документ.

ІІІ. Для перевірки довідки з QR-кодом, наданої застрахованою особою

Для здійснення перевірки надається можливість з паперової довідки, яку необхідно верифікувати, зчитати QR-код (при цьому на пристрої, з якого зчитується QR-код, автоматично відкривається сторінка Веб-порталу, призначена для верифікації виданих документів з заповненим перевірочним кодом документу) АБО ввести спеціальний перевірочний код документу в режимі ручного редагування.

Для перевірки довідки за спеціальним перевірочним кодом необхідно:

  1. На головній сторінці у верхньому меню натиснути на розділ «Верифікація виданих документів»;
  2. Ввести перевірочний код документа, що міститься під QR-кодом;
  3. Натиснути кнопку «Отримати код підтвердження» (на телефон застрахованої особи надійде SMS-повідомлення з кодом підтвердження);
  4. У поле «Пароль з SMS» ввести код та натиснути кнопку «Отримати документ»;
  5. На екрані з’явиться документ в електронному вигляді. Це буде підтвердженням того, що його видав Пенсійний фонд України.