Офіційний сайт міста Ізюм

341 переглядiв

В Ізюмі впровадили міні-проекти обласного конкурсу «Разом в майбутнє»

DSC01176терцентр

       У вівторок, 17 жовтня 2017 року, в Ізюмі відбулося урочисте відкриття впровадження міні-проектів обласного конкурсу розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє».

       Завдяки підтримки Харківської обласної ради та міської влади, ініціативним групам  міста Ізюм  вдалося реалізувати проекти «Тепло та світло для нашої душі» на території  Територіального центру соціального обслуговування Ізюмської міської ради та міні-проект «Тепло в оселі – тепло на душі» в приміщенні Управління соціального захисту населення Ізюмської міської ради.

       В територіальному  центрі  соціального обслуговування Ізюмської міської ради були замінені дерев’яні вікна на нові енергозберігаючі. Загальна вартість проекту «Тепло та світло для нашої душі»  89,78 тис.грн. – із них кошти обласного бюджету – 44,89 тис.грн., кошти місцевого бюджету – 39,89 тис.грн., власний внесок ініціативної групи – 5,0 тис.грн.

       В управлінні соціального захисту населення Ізюмської міської ради були замінені дерев’яні вікна на енергозберігаючі, встановлені  вхідні металеві двері та над вхідними дверима встановлено металевий дашок. Загальна вартість проекту «Тепло в оселі – тепло на душі»  43,54 тис.грн. – із них кошти обласного бюджету –  20,96 тис.грн., кошти місцевого бюджету – 20,48 тис.грн., власний внесок ініціативної групи – 2,10 тис.грн.

       Під час урочистої частини депутат Харківської обласної ради Вісхан Ісламов вручив переможцям сертифікати та запевнив, що буде продовжувати плідну співпрацю з керівництвом Ізюма та допомагатиме в реалізації майбутніх проектів на обласному рівні.

       В свою чергу, Ізюмський міський голова Валерій Марченко подякував Вісхану Алавдійовичу за всебічну підтримку міської влади та зауважив, що впровадження енергоефективних заходів в Ізюмі дозволить знизити витрати місцевого бюджету на оплату енергоносіїв, покращить умови надання послуг та перебування людей в соціальних установах міста.