Офіційний сайт міста Ізюм

1 051 переглядiв

Вакансії

07.11.2017

Оголошення про проведення конкурсу:

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу містобудування та архітектури апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів: вища освіта за спеціальністю інженер – будівельник або архітектор з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах не менше 3 років.

Конкурсант повинен знати: Конституцію України, закони України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, ″Про доступ до публічної інформації″, ″Про захист персональних даних″, акти законодавства, нормативні документи, що безпосередньо стосуються сфери містобудування, будівництва та архітектури, антикорупційне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти України, вільно володіти державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок:

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат подає наступні документи:

– заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

– особову картку (ф.П-2ДС);

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

 

06.11.2017

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу містобудування та архітектури апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради — головного архітектора міста Ізюм.

Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за спеціальністю інженер – будівельник або архітектор з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 5 років.

Конкурсант повинен знати: Конституцію України, закони України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, ″Про доступ до публічної інформації″, ″Про захист персональних даних″, акти законодавства, нормативні документи, що безпосередньо стосуються сфери містобудування, будівництва та архітектури, антикорупційне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти України, вільно володіти державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок:

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

– особову картку (ф.П-2ДС);

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

20.10.2017

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника юридичного відділу апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: громадянство України; повна вища освіта за спеціальністю юрист з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.

Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 2 років або стаж роботи за фахом в інших сферах на керівних посадах не менше 3 років. Досвід роботи щодо управлінням персоналом.

Конкурсант повинен знати: Конституцію України, закони України: “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та інші Закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, практику застосування чинного законодавства України з питань, що належать до його компетенції в наступних галузях: право власності та інші речові права, зобов’язальне право, спадкове, бюджетне, господарське, земельне, адміністративне, трудове, сімейне та інше, вміння складати процесуальні документи до судів України різних інстанцій, державну політику з напряму діяльності правової служби; основи державного управління; порядок укладення та оформлення договорів і угод; порядок ведення правової документації з використанням сучасних інформаційних технологій; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці, техніки безпеки, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби, ділову мову; володіти державною мовою.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок:

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат подає наступні документи:

– заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

– особову картку (ф.П-2ДС);

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

13.09.2017

Оголошення про проведення конкурсу:

       Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного архітектора міста Ізюм.

       Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за спеціальністю інженер – будівельник або архітектор з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 3 років або в інших сферах не менше 5 років.

     Конкурсант повинен знати: Конституцію України, Закони України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, ″Про доступ до публічної інформації″, ″Про захист персональних даних″, акти законодавства, нормативні документи, що безпосередньо стосуються сфери містобудування, будівництва та архітектури, антикорупційне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти України, вільно володіти державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок 2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат подає наступні документи:

– заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

– особову картку (ф.П-2ДС);

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції” за 2016 рік ;

– копії документів про освіту, паспорту, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

12.09.2017

Оголошення про проведення конкурсу

       Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника юридичного відділу апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

       Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: громадянство України; повна вища освіта за спеціальністю юрист з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.

       Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 2 років або стаж роботи за фахом в інших сферах на керівних посадах не менше 3 років. Досвід роботи щодо управлінням персоналом.

       Конкурсант повинен знати: Конституцію України, Закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та інші Закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, практику застосування чинного законодавства України з питань, що належать до його компетенції в наступних галузях: право власності та інші речові права, зобов’язальне право, спадкове, бюджетне, господарське, земельне, адміністративне, трудове, сімейне та інше, вміння складати процесуальні документи до судів України різних інстанцій, державну політику з напряму діяльності правової служби; основи державного управління; порядок укладення та оформлення договорів і угод; порядок ведення правової документації з використанням сучасних інформаційних технологій; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці, техніки безпеки, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби, ділову мову; володіти державною мовою.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок 2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат подає наступні документи:

-заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

-особову картку (ф.П-2ДС);

-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції” за 2016 рік ;

-копії документів про освіту, паспорту, військового квитка та ідентифікаційного коду;

-фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

31.07.2017

Оголошення про проведення конкурсу:

       Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань діловодства та контролю загального відділу апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи не менше 1 року.

         Знання Конституції України, законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, ″Про місцеве самоврядування в Україні″, “Про запобігання корупції”, указів і розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльності органів місцевого самоврядування, правила ділового етикету, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок:

       2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат подає наступні документи:

-заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

-особову картку (ф.П-2ДС);

-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

-копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

-фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

27.07.2017

Оголошення про проведення конкурсу:

       Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного реєстратора відділу державної реєстрації апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

       Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за спеціальністю правознавство за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років.

       Знання Конституції України, законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, ″Про місцеве самоврядування в Україні″, “Про запобігання корупції”, інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльності органів місцевого самоврядування, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок: 2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат подає наступні документи:

-заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

-особову картку (ф.П-2ДС);

-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік ;

-копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

-фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

19.07.2017

Оголошення про проведення конкурсу:

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного архітектора міста Ізюм.

       Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за спеціальністю інженер – будівельник або архітектор з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 3 років або в інших сферах економіки не менше 5 років.

      Знання Конституції України, законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, ″Про місцеве самоврядування в Україні″, “Про запобігання корупції”, інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльності органів місцевого самоврядування, актів законодавства, нормативних документів, що безпосередньо стосуються сфери містобудування, будівництва та архітектури, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок:

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

-заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

-особову картку (ф.П-2ДС);

-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

-копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

-фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

12.07.2017

Оголошення про проведення конкурсу:

       Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з проектного менеджменту управління економіки та інвестицій апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

       Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, знання однієї з офіційних мов Європейського Союзу. Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах економіки не менше 3 років.

       Знання Конституції України, законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, ″Про місцеве самоврядування в Україні″, “Про запобігання корупції”, інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність органів місцевого самоврядування, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок:

       2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

-заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

-особову картку (ф.П-2ДС);

-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

-копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

-фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

10.05.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування

       – головного спеціаліста відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

       Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

       Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

       – заяву про участь в конкурсі;

       – заповнену особову картку з відповідними додатками (ф.№ П-2 ДС);

       – дві фотокартки розміром 4х6 см.;

       – копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

       – заповнену декларацію про доходи за попередній рік;

       – копії стор. 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

       – копію довідки про ідентифікаційний номер.

       – декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

     З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти: вул. Васильківського, 4, управління освіти, 2 поверх, м. Ізюм, Харківська обл.

       Довідки за телефоном 05743-2-21-14.

 

 

10.05.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування

       – головного спеціаліста відділу кадрового та правового забезпечення.

       Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна або юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

       Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

       – заяву про участь в конкурсі;

       – заповнену особову картку з відповідними додатками (ф. № П-2 ДС);

       – дві фотокартки розміром 4х6 см;

       – копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

       – заповнену декларацію про доходи за попередній рік;

       – копії стор. 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

       – копію довідки про ідентифікаційний номер;

       – декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

     З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти: вул. Васильківського, 4, управління освіти, 2 поверх, м. Ізюм, Харківська обл.

       Довідки за телефоном, 05743-2-21-14.

 

04.05.2017

Оголошення про проведення конкурсу

Фінансове управління Ізюмської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади   головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Ізюмської міської ради.

       Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади:

       повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи  на службі в органах місцевого самоврядування та/або державній службі не менш одного року, стаж роботи в інших  сферах  не менше   трьох  років, знання чинного  законодавства з питань служби в органах місцевого самоврядування,  вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, вул. Соборна,20, 2-й поверх,  телефон для довідок: 23115, крім вихідних та святкових днів.

       Кандидат подає наступні документи:

  • письмова заява на ім’я начальника фінансового управління Ізюмської міської ради про участь у конкурсі,
  • заповнена особова картка встановленого зразка;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів: паспорта, ідентифікаційного коду, про освіту, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • деекларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

 

 

 

 

07.03.2017

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу

на заміщення вакантної посади заступника начальника управління світи Ізюмської міської ради з навчально-виховної роботи.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: громадянство України, досконале володіння державною мовою, повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навичками ПК на рівні користувача.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 3 років; стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років; стаж керівної роботи в навчальних закладах не менш як 10 років.

Післядипломна освіта у галузі знань “Державне управління”.

Додаткові вимоги до кандидата: високі аналітичні здібності, відповідальність, організованість, ініціативність, самостійність у виконанні поставлених завдань, високий рівень розвитку управлінських здібностей і відповідних умінь (організаторських, конструктивних, комунікативних).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок: 2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

– особову картку (ф.П-2ДС);

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– начальник відділу кадрового та правового забезпечення.

 

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна або юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
  • післядипломна освіта у галузі знань «Державне управління».

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м. Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– начальник відділу змісту та якості освіти.

 

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– начальник відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

 

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

 01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– провідного спеціаліста відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра за спеціальністю «Практична психологія»;
  • наявність кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» або «спеціаліст вищої категорії»;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– провідного спеціаліста відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • наявність кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» або «спеціаліст вищої категорії»;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– провідного спеціаліста відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • наявність кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» або «спеціаліст вищої категорії»;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см.;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– спеціаліста І категорії відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра; за спеціальністю «математика», «електротехніка» або «програмування»;
  • знання електроніки та автоматизації;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства,
  • знання ПК: на професійному рівні (досвідчений користувач MS Office, базові навики адміністрування OS Windows).

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф.№ П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см.;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за попередній рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

29.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста управління молоді, спорту та іміджевих проектів Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади:

повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи не менше 3 років, знання основ законодавства України в галузі молодіжної політики, оздоровлення і відпочинку дітей та молоді, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок: 

2-89-05, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат  подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту з додатками, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

29.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади заступника начальника управління молоді, спорту та іміджевих проектів Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи не менше 3 років, знання основ законодавства України в галузі спорту та молодіжної політики, вільне володіння державною мовою.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок: 

2-89-05, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту з додатками, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

29.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста — реєстратора відділу містобудування, архітектури і архітектурно-будівельного контролю апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менш як 3 роки або в інших сферах за фахом не менш як 5 років, знання нормативних документів, що стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, знання основ державного управління та права, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок:  2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

 

29.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

 

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста — реєстратора відділу містобудування, архітектури і архітектурно-будівельного контролю апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища освіта будівельного спрямування з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менш як 3 роки, або у сфері містобудування, будівництва та архітектури не менш як 5 років, знання нормативних документів, що стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, знання основ державного управління та права, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок:

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

 

15.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

 

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника управління молоді, спорту та іміджевих проектів Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи на керівних посадах не менше 2 років, знання основ державного управління та права, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером, вільне володіння англійською мовою, досвід роботи в галузі спорту та молодіжної політики.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок

2-89-05, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту з додатками, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

 

08.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

 

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії відділу землевпорядкування і ГІС апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища освіта за фахом інженер-землевпорядник, інженер-геодезист зі стажем роботи не менш як 3 роки, або стаж роботи на посаді землевпорядника-геодезиста не менше 4-х років, знання нормативних документів, що стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, знання основ державного управління та права, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок 2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.