Офіційний сайт міста Ізюм

2 191 переглядiв

Вакансії

31.07.2018

Управління освіти Ізюмської міської ради

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади вчителя-логопеда

Комунальної організації «Ізюмський інклюзивно-ресурсний центр»

Основні вимоги до кандидата:

– громадянство України;

– досконале володіння державною мовою;

– вчитель-логопед вищої категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр,  спеціаліст). Підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією вчителя-логопеда – не менше 8 років.

– володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача.

 Кандидати на заміщення вакантної посади надають конкурсній комісії такі документи:

– заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

– автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

– копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;

– мотиваційний лист довільної форми.

Зазначені документи надсилаються на поштову (64300, вул. Васильківського, 4, м. Ізюм, Харківська область) та електронну (mvoizuym@ukr.net) адреси управління освіти Ізюмської міської ради упродовж 15 днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти:

м. Ізюм, Харківська область, вул. Васильківського, 4, управління освіти,         2 поверх.

Довідки за телефоном, 05743-2-21-14.

 

 

 

 

 

31.07.2018

Управління освіти Ізюмської міської ради

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади вчителя-дефектолога

Комунальної організації «Ізюмський інклюзивно-ресурсний центр»

Основні вимоги до кандидата:

– громадянство України;

– досконале володіння державною мовою;

– вчитель-дефектолог: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) без вимог до стажу роботи.

– володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача.

 Кандидати на заміщення вакантної посади надають конкурсній комісії такі документи:

– заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

– автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

– копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;

– мотиваційний лист довільної форми.

Зазначені документи надсилаються на поштову (64300, вул. Васильківського, 4, м. Ізюм, Харківська область) та електронну (mvoizuym@ukr.net) адреси управління освіти Ізюмської міської ради упродовж 15 днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти:

м. Ізюм, Харківська область, вул. Васильківського, 4, управління освіти,         2 поверх.

Довідки за телефоном, 05743-2-21-14.

 

 

 

 

 

 

31.07.2018

Управління освіти Ізюмської міської ради

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади практичного психолога

Комунальної організації «Ізюмський інклюзивно-ресурсний центр»

Основні вимоги до кандидата:

– громадянство України;

– досконале володіння державною мовою;

– практичний психолог вищої категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Підвищення кваліфікації. Стаж роботи за фахом – не менше 8 років, у тому числі за професією практичного психолога – не менше 5 років.

– володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача.

 Кандидати на заміщення вакантної посади надають конкурсній комісії такі документи:

– заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

– автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

– копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;

– мотиваційний лист довільної форми.

Зазначені документи надсилаються на поштову (64300, вул. Васильківського, 4, м. Ізюм, Харківська область) та електронну (mvoizuym@ukr.net) адреси управління освіти Ізюмської міської ради упродовж 15 днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти:

м. Ізюм, Харківська область, вул. Васильківського, 4, управління освіти,         2 поверх.

Довідки за телефоном, 05743-2-21-14.

 

 

 

 

 

31.07.2018

Управління освіти Ізюмської міської ради

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади вчителя лікувальної фізкультури(вчителя-реабілітолога)

Комунальної організації «Ізюмський інклюзивно-ресурсний центр»

Основні вимоги до кандидата:

– громадянство України;

– досконале володіння державною мовою;

– вчитель лікувальної фізкультури (вчитель-реабілітолог): повна  вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) без вимог до стажу роботи.

– володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача.

 Кандидати на заміщення вакантної посади надають конкурсній комісії такі документи:

– заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

– автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

– копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;

– мотиваційний лист довільної форми.

Зазначені документи надсилаються на поштову (64300, вул. Васильківського, 4, м. Ізюм, Харківська область) та електронну (mvoizuym@ukr.net) адреси управління освіти Ізюмської міської ради упродовж 15 днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти: м. Ізюм, Харківська область, вул. Васильківського, 4, управління освіти, 2 поверх.

Довідки за телефоном, 05743-2-21-14.

 

 

 

 

05.06.2018

Оголошення

 про проведення конкурсу на зайняття посади

головного лікаря Комунального  підприємства

«Ізюмська міська стоматологічна поліклініка»

 

Відповідно до частини 9 статті 16 Основ Законодавства України про охорону здоров’я, постанови Кабінету Міністрі України від 27 грудня 2017р. № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я», Статуту Комунального підприємства «Ізюмська міська стоматологічна поліклініка», затвердженого рішенням 61 сесії Ізюмської міської ради 7 скликання від 28  березня 2018 року № 1520, рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради від 11 травня 2018 № 0480 «Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади головного лікаря Комунального  підприємства «Ізюмська міська стоматологічна поліклініка», виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного лікаря Комунального підприємства «Ізюмська міська стоматологічна поліклініка».

 

Найменування: Комунальне підприємство «Ізюмська міська стоматологічна поліклініка»  (далі – Підприємство).

Юридичне та фактичне місцезнаходження Підприємства: 64309, м. Ізюм, вул. Покровська, буд. 24.

Основні види діяльності

Коди КВЕД 86.23 Стоматологічна практика.

Статут Підприємства (№1520 Про створення Комунального підприємства ″Ізюмська міська стоматологічна поліклініка″).

Кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності  Підприємства:

Загальний фонд — 4 981 000,00 грн.

Спеціальний фонд – 200 000,00 грн.

Прийом документів для участі в конкурсі буде здійснюватись з 05 червня по 19 червня 2018 року (з 8.00 до 17:00) у виконавчому комітеті Ізюмської міської ради за адресою: м. Ізюм, площа Центральна, 1, поверх 2,  каб.23.

Номер телефона та адреса електронної пошти для довідок: (05743) 2-11-24,

e-mail: imvk@city-izyum.gov.ua.

 

Перелік документів, що подається конкурсній комісії претендентом для участі у конкурсі особисто або поштою:

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з  додатком 1;

3) резюме у довільній формі;

4) автобіографія (у випадках, визначених законодавством);

5) копія (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копія трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6) згода на обробку персональних даних згідно з додатком 2;

7) конкурсна пропозиція обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі.

Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три — п’ять років), в якому передбачаються:

план реформування закладу протягом одного року;

заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;

пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу;

8) довідка МВС про відсутність судимості;

9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими Міністерством охорони здоров’я України;

10) попередження стосовно встановлених Законом України “Про запобігання корупції“ вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду згідно з додатком 3;

11) заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;

12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України “Про запобігання корупції“).

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються конкурсній комісії в запечатаному вигляді.

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

 

Вимоги до претендентів на посаду :

– повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки «Медицина»;

–  проходження інтернатури за однією зі спеціальностей медичного профілю з наступною спеціалізацією з  «Організації і управління охороною здоров’я»;

– підвищення кваліфікації (курси удосконалення, стажування, передатестаційні цикли тощо)

–  наявність сертифіката лікаря-спеціаліста та посвідчення про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії з цієї спеціальності.

–  стаж роботи за фахом не менше 5 років.

 

Умови оплати праці керівника Підприємства із зазначенням істотних умов контракту:

Посадовий  оклад головного лікаря Комунального  підприємства «Ізюмська міська стоматологічна поліклініка» із зазначенням істотних умов контракту визначається відповідно до наказу Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства охорони здоров’я України від 05.10.2005 № 308/519, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 17.10.2005 № 1209/11489 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення» та постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери».

Строк укладання контракту – 3 роки.

Обов’язки: головний лікар Комунального підприємства «Ізюмська міська стоматологічна поліклініка» здійснює поточне управління (керівництво) Комунальним  підприємством «Ізюмська міська стоматологічна поліклініка» забезпечує раціональний добір кадрів, організовує і забезпечує умови для повноцінного надання населенню стоматологічних, ортопедичних та інших медичних стоматологічних послуг, ефективне  використання  і збереження закріпленого за Підприємством комунального майна, організує його господарську, соціально – побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання завдань Підприємства, передбачених законодавством, та Статутом  Комунального підприємства «Ізюмська міська стоматологічна поліклініка».

Відпустка: головному лікарю  Комунального  підприємства «Ізюмська міська стоматологічна поліклініка» надається   щорічна   оплачувана  відпустка  тривалістю  24 календарних дні та додаткова відпустка за особливий характер праці, тривалістю 7 днів. Оплата відпустки провадиться  за фактично відпрацьований час, виходячи з його середньоденного заробітку, обчисленого у порядку,  встановленому  Кабінетом  Міністрів  України.

Одночасно з наданням відпустки  головному лікарю  Комунального  підприємства «Ізюмська міська стоматологічна поліклініка» надається матеріальна   допомога на оздоровлення у розмірі посадового окладу. Головний лікар  Комунального  підприємства «Ізюмська міська стоматологічна поліклініка» визначає час і порядок використання  своєї  щорічної відпустки  (час  початку та закінчення, поділу її на частини тощо) за погодженням з органом управлення майном.

Підстави для звільнення:

– після закінчення терміну дії контракту;
–  за згодою сторін;

 з  інших  підстав,  передбачених  законодавством  та  контрактом.

Дата і місце проведення конкурсу:

Конкурс провести в строк до 25 червня 2018 року, за адресою: мала зала засідань,  3-й поверх адміністративної будівлі, пл. Центральна 1,  м. Ізюм.

 

 

 

 

15.05.2018

Оголошення про початок формування комісії для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади головного лікаря Комунального підприємства ″Ізюмська міська стоматологічна поліклініка″:

 

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 р. №1094, виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про початок формування конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади головного лікаря Комунального підприємства ″Ізюмська міська стоматологічна поліклініка″.

До складу комісії повинні входити у рівній кількості:

-представники органу управління – виконавчого комітету ізюмської міської ради (три члени комісії);

-представники громадських об’єднань з питань захисту інтересів громадян у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності. Громадські об’єднання мають бути зареєстровані не менше як за два роки до дати прийняття відповідного рішення про утворення зазначеної конкурсної комісії (три члени комісії).

Пропозиції щодо кандидатур до складу комісії подаються до апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради за адресою: м.Ізюм, площа Центральна, 1, каб.23, у письмовому вигляді упродовж 15 календарних днів з моменту публікації цього оголошення до 29.05.2018 року. Прийом пропозицій здійснюється з понеділка по п’ятницю з 8-00 до 17-00 години.

Телефон для довідок (05743)-2-11-24

Для розгляду пропозиції необхідно подати:

­ заяву із зазначенням пунктів Статуту (Положення), які свідчать про відповідність громадської організації вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 р. №1094;

­ рішення повноважного органу щодо делегування представника;

­документи, що підтверджують реєстрацію громадського об’єднання;

­копію чинного Статуту, завіреного в установленому порядку.

 

 

 

28.02.2018

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника управління молоді, спорту та іміджевих проектів Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 2 років або в інших сферах економіки не менше 3 років.

Знання основ державного управління та права, володіння англійською мовою, досвід роботи в галузі молодіжної політики та спорту. Знання Конституції України, законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, ″Про місцеве самоврядування в Україні″, “Про запобігання корупції”, інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність органів місцевого самоврядування, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок:

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

-заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

-особову картку (ф.П-2ДС);

-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2017 рік ;

-копії документів: про освіту, паспорта, ідентифікаційного коду та військового квитка;

-фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

26.02.2018

Оголошення про проведення конкурсу:

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста – інспектора з праці управління економіки та інвестицій апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів: повна вища освіта юридична або економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах економіки не менше 3 років.

         Знання Конституції України, законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, ″Про місцеве самоврядування в Україні″, “Про запобігання корупції”, законодавства про працю, інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльності органів місцевого самоврядування, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок: 

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

-заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

-особову картку (ф.П-2ДС);

-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2017 рік;

-копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

-фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

 

19.12.2017

Оголошення про проведення конкурсу:

        Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань підприємництва відділу контролю благоустрою міста апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

        Вимоги до кандидатів:

     повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах економіки не менше 3 років;

         знання Конституції України, законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, ″Про місцеве самоврядування в Україні″, “Про запобігання корупції”, інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльності органів місцевого самоврядування, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

        Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок:

        2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

        Кандидат подає наступні документи:

         -заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

         -особову картку (ф.П-2ДС);

        -декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за минулий рік;

        -копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

        -фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

07.11.2017

Оголошення про проведення конкурсу:

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу містобудування та архітектури апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів: вища освіта за спеціальністю інженер – будівельник або архітектор з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах не менше 3 років.

Конкурсант повинен знати: Конституцію України, закони України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, ″Про доступ до публічної інформації″, ″Про захист персональних даних″, акти законодавства, нормативні документи, що безпосередньо стосуються сфери містобудування, будівництва та архітектури, антикорупційне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти України, вільно володіти державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок:

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат подає наступні документи:

– заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

– особову картку (ф.П-2ДС);

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

 

06.11.2017

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу містобудування та архітектури апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради — головного архітектора міста Ізюм.

Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за спеціальністю інженер – будівельник або архітектор з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 5 років.

Конкурсант повинен знати: Конституцію України, закони України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, ″Про доступ до публічної інформації″, ″Про захист персональних даних″, акти законодавства, нормативні документи, що безпосередньо стосуються сфери містобудування, будівництва та архітектури, антикорупційне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти України, вільно володіти державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок:

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

– особову картку (ф.П-2ДС);

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

20.10.2017

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника юридичного відділу апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: громадянство України; повна вища освіта за спеціальністю юрист з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.

Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 2 років або стаж роботи за фахом в інших сферах на керівних посадах не менше 3 років. Досвід роботи щодо управлінням персоналом.

Конкурсант повинен знати: Конституцію України, закони України: “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та інші Закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, практику застосування чинного законодавства України з питань, що належать до його компетенції в наступних галузях: право власності та інші речові права, зобов’язальне право, спадкове, бюджетне, господарське, земельне, адміністративне, трудове, сімейне та інше, вміння складати процесуальні документи до судів України різних інстанцій, державну політику з напряму діяльності правової служби; основи державного управління; порядок укладення та оформлення договорів і угод; порядок ведення правової документації з використанням сучасних інформаційних технологій; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці, техніки безпеки, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби, ділову мову; володіти державною мовою.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок:

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат подає наступні документи:

– заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

– особову картку (ф.П-2ДС);

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

13.09.2017

Оголошення про проведення конкурсу:

       Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного архітектора міста Ізюм.

       Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за спеціальністю інженер – будівельник або архітектор з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 3 років або в інших сферах не менше 5 років.

     Конкурсант повинен знати: Конституцію України, Закони України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, ″Про доступ до публічної інформації″, ″Про захист персональних даних″, акти законодавства, нормативні документи, що безпосередньо стосуються сфери містобудування, будівництва та архітектури, антикорупційне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти України, вільно володіти державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок 2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат подає наступні документи:

– заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

– особову картку (ф.П-2ДС);

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції” за 2016 рік ;

– копії документів про освіту, паспорту, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

12.09.2017

Оголошення про проведення конкурсу

       Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника юридичного відділу апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

       Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: громадянство України; повна вища освіта за спеціальністю юрист з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.

       Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 2 років або стаж роботи за фахом в інших сферах на керівних посадах не менше 3 років. Досвід роботи щодо управлінням персоналом.

       Конкурсант повинен знати: Конституцію України, Закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та інші Закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, практику застосування чинного законодавства України з питань, що належать до його компетенції в наступних галузях: право власності та інші речові права, зобов’язальне право, спадкове, бюджетне, господарське, земельне, адміністративне, трудове, сімейне та інше, вміння складати процесуальні документи до судів України різних інстанцій, державну політику з напряму діяльності правової служби; основи державного управління; порядок укладення та оформлення договорів і угод; порядок ведення правової документації з використанням сучасних інформаційних технологій; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці, техніки безпеки, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби, ділову мову; володіти державною мовою.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок 2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат подає наступні документи:

-заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

-особову картку (ф.П-2ДС);

-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції” за 2016 рік ;

-копії документів про освіту, паспорту, військового квитка та ідентифікаційного коду;

-фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

31.07.2017

Оголошення про проведення конкурсу:

       Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань діловодства та контролю загального відділу апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи не менше 1 року.

         Знання Конституції України, законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, ″Про місцеве самоврядування в Україні″, “Про запобігання корупції”, указів і розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльності органів місцевого самоврядування, правила ділового етикету, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок:

       2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат подає наступні документи:

-заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

-особову картку (ф.П-2ДС);

-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

-копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

-фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

27.07.2017

Оголошення про проведення конкурсу:

       Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного реєстратора відділу державної реєстрації апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

       Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за спеціальністю правознавство за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років.

       Знання Конституції України, законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, ″Про місцеве самоврядування в Україні″, “Про запобігання корупції”, інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльності органів місцевого самоврядування, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок: 2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат подає наступні документи:

-заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

-особову картку (ф.П-2ДС);

-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік ;

-копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

-фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

19.07.2017

Оголошення про проведення конкурсу:

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного архітектора міста Ізюм.

       Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за спеціальністю інженер – будівельник або архітектор з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 3 років або в інших сферах економіки не менше 5 років.

      Знання Конституції України, законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, ″Про місцеве самоврядування в Україні″, “Про запобігання корупції”, інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльності органів місцевого самоврядування, актів законодавства, нормативних документів, що безпосередньо стосуються сфери містобудування, будівництва та архітектури, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок:

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

-заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

-особову картку (ф.П-2ДС);

-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

-копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

-фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

12.07.2017

Оголошення про проведення конкурсу:

       Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з проектного менеджменту управління економіки та інвестицій апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

       Вимоги до кандидатів: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, знання однієї з офіційних мов Європейського Союзу. Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 1 року або в інших сферах економіки не менше 3 років.

       Знання Конституції України, законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, ″Про місцеве самоврядування в Україні″, “Про запобігання корупції”, інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність органів місцевого самоврядування, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок:

       2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

-заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

-особову картку (ф.П-2ДС);

-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

-копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

-фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

10.05.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування

       – головного спеціаліста відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

       Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

       Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

       – заяву про участь в конкурсі;

       – заповнену особову картку з відповідними додатками (ф.№ П-2 ДС);

       – дві фотокартки розміром 4х6 см.;

       – копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

       – заповнену декларацію про доходи за попередній рік;

       – копії стор. 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

       – копію довідки про ідентифікаційний номер.

       – декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

     З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти: вул. Васильківського, 4, управління освіти, 2 поверх, м. Ізюм, Харківська обл.

       Довідки за телефоном 05743-2-21-14.

 

 

10.05.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування

       – головного спеціаліста відділу кадрового та правового забезпечення.

       Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна або юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

       Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

       – заяву про участь в конкурсі;

       – заповнену особову картку з відповідними додатками (ф. № П-2 ДС);

       – дві фотокартки розміром 4х6 см;

       – копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

       – заповнену декларацію про доходи за попередній рік;

       – копії стор. 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

       – копію довідки про ідентифікаційний номер;

       – декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

     З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти: вул. Васильківського, 4, управління освіти, 2 поверх, м. Ізюм, Харківська обл.

       Довідки за телефоном, 05743-2-21-14.

 

04.05.2017

Оголошення про проведення конкурсу

Фінансове управління Ізюмської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади   головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Ізюмської міської ради.

       Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади:

       повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи  на службі в органах місцевого самоврядування та/або державній службі не менш одного року, стаж роботи в інших  сферах  не менше   трьох  років, знання чинного  законодавства з питань служби в органах місцевого самоврядування,  вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

       Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, вул. Соборна,20, 2-й поверх,  телефон для довідок: 23115, крім вихідних та святкових днів.

       Кандидат подає наступні документи:

  • письмова заява на ім’я начальника фінансового управління Ізюмської міської ради про участь у конкурсі,
  • заповнена особова картка встановленого зразка;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів: паспорта, ідентифікаційного коду, про освіту, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • деекларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

 

 

 

 

07.03.2017

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу

на заміщення вакантної посади заступника начальника управління світи Ізюмської міської ради з навчально-виховної роботи.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: громадянство України, досконале володіння державною мовою, повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навичками ПК на рівні користувача.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 3 років; стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років; стаж керівної роботи в навчальних закладах не менш як 10 років.

Післядипломна освіта у галузі знань “Державне управління”.

Додаткові вимоги до кандидата: високі аналітичні здібності, відповідальність, організованість, ініціативність, самостійність у виконанні поставлених завдань, високий рівень розвитку управлінських здібностей і відповідних умінь (організаторських, конструктивних, комунікативних).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок: 2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

– особову картку (ф.П-2ДС);

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– начальник відділу кадрового та правового забезпечення.

 

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна або юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
  • післядипломна освіта у галузі знань «Державне управління».

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м. Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– начальник відділу змісту та якості освіти.

 

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– начальник відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

 

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

 01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– провідного спеціаліста відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра за спеціальністю «Практична психологія»;
  • наявність кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» або «спеціаліст вищої категорії»;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– провідного спеціаліста відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • наявність кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» або «спеціаліст вищої категорії»;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– провідного спеціаліста відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • наявність кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» або «спеціаліст вищої категорії»;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см.;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– спеціаліста І категорії відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра; за спеціальністю «математика», «електротехніка» або «програмування»;
  • знання електроніки та автоматизації;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства,
  • знання ПК: на професійному рівні (досвідчений користувач MS Office, базові навики адміністрування OS Windows).

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф.№ П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см.;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за попередній рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

29.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста управління молоді, спорту та іміджевих проектів Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади:

повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи не менше 3 років, знання основ законодавства України в галузі молодіжної політики, оздоровлення і відпочинку дітей та молоді, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок: 

2-89-05, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат  подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту з додатками, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

29.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади заступника начальника управління молоді, спорту та іміджевих проектів Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи не менше 3 років, знання основ законодавства України в галузі спорту та молодіжної політики, вільне володіння державною мовою.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок: 

2-89-05, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту з додатками, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

29.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста — реєстратора відділу містобудування, архітектури і архітектурно-будівельного контролю апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менш як 3 роки або в інших сферах за фахом не менш як 5 років, знання нормативних документів, що стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, знання основ державного управління та права, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок:  2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

 

29.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

 

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста — реєстратора відділу містобудування, архітектури і архітектурно-будівельного контролю апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища освіта будівельного спрямування з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менш як 3 роки, або у сфері містобудування, будівництва та архітектури не менш як 5 років, знання нормативних документів, що стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, знання основ державного управління та права, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок:

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

 

15.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

 

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника управління молоді, спорту та іміджевих проектів Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи на керівних посадах не менше 2 років, знання основ державного управління та права, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером, вільне володіння англійською мовою, досвід роботи в галузі спорту та молодіжної політики.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок

2-89-05, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту з додатками, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

 

08.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

 

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії відділу землевпорядкування і ГІС апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища освіта за фахом інженер-землевпорядник, інженер-геодезист зі стажем роботи не менш як 3 роки, або стаж роботи на посаді землевпорядника-геодезиста не менше 4-х років, знання нормативних документів, що стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, знання основ державного управління та права, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок 2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.