Офіційний сайт міста Ізюм

План заходів
Туристичні маршрути м. Ізюм
Урядові портали

01-president02-uryadoviy03-verhovna04-kharkivska05-kharkivska06-dergavniy07-kharkivskiy

619 переглядiв

Вакансії

07.03.2017

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу

на заміщення вакантної посади заступника начальника управління світи Ізюмської міської ради з навчально-виховної роботи.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: громадянство України, досконале володіння державною мовою, повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навичками ПК на рівні користувача.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 3 років; стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років; стаж керівної роботи в навчальних закладах не менш як 10 років.

Післядипломна освіта у галузі знань “Державне управління”.

Додаткові вимоги до кандидата: високі аналітичні здібності, відповідальність, організованість, ініціативність, самостійність у виконанні поставлених завдань, високий рівень розвитку управлінських здібностей і відповідних умінь (організаторських, конструктивних, комунікативних).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок: 2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заяву на ім’я Ізюмського міського голови;

– особову картку (ф.П-2ДС);

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України ″Про запобігання корупції″ за 2016 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 2 шт.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– начальник відділу кадрового та правового забезпечення.

 

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна або юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
  • післядипломна освіта у галузі знань «Державне управління».

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м. Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– начальник відділу змісту та якості освіти.

 

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– начальник відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

 

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

 01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– провідного спеціаліста відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра за спеціальністю «Практична психологія»;
  • наявність кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» або «спеціаліст вищої категорії»;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– провідного спеціаліста відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • наявність кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» або «спеціаліст вищої категорії»;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– провідного спеціаліста відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
  • наявність кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» або «спеціаліст вищої категорії»;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства, володіння навиками ПК на рівні користувача;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф № П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см.;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за 2016 рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

01.03.2017

Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, а саме:

– спеціаліста І категорії відділу науково-методичного та інформаційного забезпечення.

Основні вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • досконале володіння державною мовою;
  • повна вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра; за спеціальністю «математика», «електротехніка» або «програмування»;
  • знання електроніки та автоматизації;
  • володіння знаннями чинного законодавства України, основами діловодства,
  • знання ПК: на професійному рівні (досвідчений користувач MS Office, базові навики адміністрування OS Windows).

Кандидати на заміщення вакантних посад надають конкурсній комісії такі документи:

– заяву про участь в конкурсі;

– заповнену особову картку з відповідними додатками (ф.№ П-2 ДС);

– дві фотокартки розміром 4х6 см.;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– заповнену декларацію про доходи за попередній рік;

– копії сторінок 1, 2, 11 паспорта громадянина України;

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

З інформацією щодо посадових обов’язків та умовами конкурсу можна ознайомитися в управлінні освіти за адресою: вул. Васильківського, 4, м.Ізюм, Харківська обл.

Довідки за телефонами: 05743-2-15-49, 05743-2-21-14.

 

 

 

29.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста управління молоді, спорту та іміджевих проектів Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади:

повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи не менше 3 років, знання основ законодавства України в галузі молодіжної політики, оздоровлення і відпочинку дітей та молоді, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок: 

2-89-05, крім вихідних та святкових днів.

Кандидат  подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту з додатками, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

29.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади заступника начальника управління молоді, спорту та іміджевих проектів Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи не менше 3 років, знання основ законодавства України в галузі спорту та молодіжної політики, вільне володіння державною мовою.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок: 

2-89-05, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту з додатками, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

29.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста — реєстратора відділу містобудування, архітектури і архітектурно-будівельного контролю апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менш як 3 роки або в інших сферах за фахом не менш як 5 років, знання нормативних документів, що стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, знання основ державного управління та права, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок:  2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

 

29.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

 

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста — реєстратора відділу містобудування, архітектури і архітектурно-будівельного контролю апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища освіта будівельного спрямування з освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менш як 3 роки, або у сфері містобудування, будівництва та архітектури не менш як 5 років, знання нормативних документів, що стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, знання основ державного управління та права, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб. 23, телефон для довідок:

2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

 

15.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

 

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника управління молоді, спорту та іміджевих проектів Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи на керівних посадах не менше 2 років, знання основ державного управління та права, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером, вільне володіння англійською мовою, досвід роботи в галузі спорту та молодіжної політики.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок

2-89-05, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту з додатками, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.

 

 

08.12.2016

Оголошення про проведення конкурсу

 

Виконавчий комітет Ізюмської міської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії відділу землевпорядкування і ГІС апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: повна вища освіта за фахом інженер-землевпорядник, інженер-геодезист зі стажем роботи не менш як 3 роки, або стаж роботи на посаді землевпорядника-геодезиста не менше 4-х років, знання нормативних документів, що стосуються державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, знання основ державного управління та права, вільне володіння державною мовою та основними навичками роботи з комп’ютером.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Ізюм, пл. Центральна, 1, виконавчий комітет Ізюмської міської ради, 2-й поверх, каб.23, телефон для довідок 2-11-24, крім вихідних та святкових днів.

 

Кандидат подає наступні документи:

– заява на ім’я Ізюмського міського голови;

– особова картка (ф.П-2ДС);

– декларація про доходи за 2015 рік;

– копії документів: про освіту, паспорта, військового квитка та ідентифікаційного коду;

– фото 4 х 6 – 1 шт.